Saya yang memang Saya

Sunday, April 22, 2012

Gigih Menggagahi!


yuhuu... =)

Saya sedang gigih mengagahi:-

- kaki bengkak sebelah ala gajah
- duduk rumah seorang diri sehari suntuk sebabtakadatransport dan taklaratpunnakjalannganperutbesar
- kekeringan akaun kewangan *berharap miracle akan terjadi
- menulis chapter 2 untuk dissertation master yang menjerihkan
- sakit pada tulang pelvis
- rambut yang entah apa-apa tapi tak boleh straighten balik sebab preggy
- posisi tidur yang serba tak kena sebab perut makin membesar
- mimpi yang memenatkan tak habis-habis pasal dissertation
- memasak dengan kaki yang membengkak
- kesukaran mnggunakan aplikasi tandas cangkung di rumah hihihi
- baju yang semakin kurang boleh dipakai tapi tak boleh ditambah koleksi kerana tiada dana
- menahan untuk membeli sekian banyak keperluan kerana perlu berjimat
- menahan nafsu untuk tidak makan makanan manis kegemaran

Saya boleh sebab saya terpaksa bolehkan!


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...