Saya yang memang Saya

Tuesday, May 24, 2011

Datang Balik

Wahhh.. dah lama giler x menjenguk blog ni..

Salah satu sebabnya, saya frust sebab x tau mcm mana nk betulkan setting blog sebelum ni. Tunggang langgang. Cuba2 ubah sendiri itu ini, lagi teruk jadinya so frust, x update lama2 bersawang. Ye saya rabun teknologi hihi...

Tapi entah kenapa rasa rindu pulak nk blog semula walaupun sebelum ni xdelah beriya sgtpun, entry yg ada dlm blog saya ni pun boleh dibilang dgn jari..tapi entahlah rasa terpanggil pula..oh mgkin sebab "terinspired" dgn blog2 yg saya baca (utk pengetahuan; saya malas baca buku tapi peliknya saya rajin baca blog org hihi),  "terinspired" ngan kerajinan mereka update blog so saya pun sibuk nk update jugak..

Saya dtg balik dgn azam baru (ceh iye2 je), sy mahu terus blogging disertai dgn attitude yg lebih positif. Maka seiring dgn azam saya itu, hahaha saya telahpun "mendelete" beberapa post terdahulu yg saya rasa x positif. Gitu..

Ada beberapa perubahan telah berlaku dlm hidup saya since the last time i've been here. Yg paling ketara adalah saya kini bukan lagi seorang cik, tetapi seorang cik puan di rumah saya sendiri. Apakah? cakap jelah dah kahwin kan senang haha.. Saya juga telah berhenti bekerja! Wah seronoknya lepas kahwin x payah kerja dah!! Untunglahhhh kalau betul..hahaha.. Saya sekarang bergelar pelajar balik weehooo~ (walaupun sebenarnya saya kecewa dgn prestasi yg saya tunjukkan), perubahan berat badan oops..., & beberapa perubahan lagi yg malas saya nk ingat balik sekarang muahaha

Jadi mungkin selepas ini saya akan buat post tentang perkara2 yg sudah berlalu ni..seperti perihal kenduri kahwin saya..ye mungkin dah basi tapi apa salahnya utk merekodkan kenangan itu di sini.. kan saya percaya pada "better late than never" haha ayat yg best bagi saya utk dijadikan alasan.

Jadi saya kira post akan dtg akan menyusul very soon..jumpa nanti daaa..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...